سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است : دانشی که مردم ناگزیر از فراگیری آن هستند و آن رنگ[ ظواهر [اسلام است و دانشی که مردم اجازه دارند آن را واگذارند و آن قدرت خداونداست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :2
کل بازدید :60074
تعداد کل یاداشته ها : 29
103/1/10
4:20 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کافی نت جوان[13]
احمدآباد اردکان شهری با تاریخ 700 ساله

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

برای دانلود بر روی لینک دانلود کلیک کنید

 

 


91/2/31::: 10:25 ع
نظر()
  
  

 

برای دیدن بقیه عکس ها برید به  ادامه مطلب...

91/2/31::: 10:18 ع
نظر()
  
  

مدیریت راهبردی ایمیل
یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دستیابی به کارایی بالاتر در ساعات کاری این است که زمانی را که به کارهایی نظیر چک‌کردن ایمیل اختصاص می‌دهید، کمتر کنید. این قبیل کارها تمرکز شما را از کارهای مهم‌تر منحرف می‌کند و درواقع کمتر کنترل‌کردن ایمیل باعث کاهش استرس و افزایش سطح تمرکز در کار می‌شود.

بسیاری از افراد هنوز هنگام کنترل‌کردن ایمیل خود اضطراب دارند، چرا که فکر می‌کنند اگر این کار را انجام دهند حتما اخراج می‌شوند! برای بسیاری از ما ایمیل، اصلی‌ترین صورت ارتباط در زندگی حرفه‌ای و شخصی‌مان است و چشم‌پوشی از آن در بیشتر ساعات روز مانند یک فاجعه است.

به‌هر حال با مدیریت راهبردی ایمیل و به کارگیری چند روش ساده، بسیاری از افراد می‌توانند تنها یک یا 2 بار در روز ایمیل خود را چک کنند و در عین حال اطلاعات مهم را نیز از دست ندهند. به‌نظر غیرممکن می‌آید؟ در اینجا به روش‌‌هایی در این زمینه اشاره می‌کنیم که می‌توانید برای تسلط بر جعبه دریافت پیام خود انجام دهید.

بقیه متن در  ادامه مطلب...

  
  

مواردی مهم و پرکاربرد برای شما که از موبایل استفاده می کنید

اقداماتی وجود دارد که می‌ توان در مواقع ضروری ، خطرناک و حتی در بعضی اوقات برای پرهیز از اتلاف وقت یا حتی سرگرمی انجام داد . موبایل شما در بسیاری از مواقع می‌ تواند یک نجات دهنده زندگی یا یک ابزار فوری برای زمان های اضطراری یا حتی همراهی خوب برای گذران اوقات شما باشد . بطوریکه می‌ توان موبایل را فراتر از استفاده از مکالمات عادی بکار گرفت . البته شاید برای بعضی از موبایل باز های حرفه ای خیلی از روش هایی را که در زیر ملاحظه خواهید کرد رایج ، تکراری و در سطح مبتدی باشد ولی برای آندسته از دوستانی که مورد توجه آنها قرار خواهد گرفت مسلما خالی از لطف نیست ...
متن کامل در  ادامه مطلب...
91/2/22::: 6:33 ع
نظر()
  

  

آیا میدانستی؟

آیا میدانی اولین کسیکه مرگ را تمنا کردکی بود؟ 

یوسف علیه السلام

متن کامل در ادامه مطلب...

  
  
   1   2   3      >